با ما تماس بگیرید
02174408 و 02174561000
کلیه محصولات نیکسان دارای خدمات گارانتی و پشتیبانی بر اساس تعاریف و مفاد قرارداد گارانتی و پشتیبانی صادر شده از سوی دفتر مرکزی این شرکت می باشند.


خدمات دوران گارانتی»

ارائه رایگان ویرایشات جدید نرم افزارها

تعویض سخت افزارها درصورت بروز هرکونه مشکل بر طبق قوانین کارت گارانتی محصول

پاسخگویی تلفنی رایگان در ساعات اداری

خدمات آنلاین از طریق نرم افزارهای ویژه خدمات از راه دور ( بدون نیاز به ارسال نیرو به محل مشتری) و در کمترین زمان ممکن

رفع رایگان تمامی ایراداتی که به نرم افزارها و سخت افزارهای خریداری شده بر می گردد

انجام خدمات حضوری با 50 درصد تخفیف

انجام سفارشات توسعه نرم افزار با 50 درصد تخفیف


خدمات دوران پشتیبانی »

ارائه ویرایشات جدید نرم افزارها

پاسخگویی تلفنی در ساعات اداری

رفع تمامی ایراداتی که به نرم افزارهای خریداری شده بر می گردد

انجام خدمات حضوری با 25 درصد تخفیف

انجام سفارشات توسعه نرم افزار با 25 درصد تخفیف



نکته مهم » 
 


1. در طول دوران گارانتی و پشتیبانی، در صورت نیاز به ایاب و ذهاب، اسکان و ... هزینه آن بعهده خریدار می باشد.

2. منطبق بر قوانین شورای عالی انفورماتیک، پس از اتمام دوران گارانتی، در صورت نیاز خریدار، فروشنده موظف به ارائه حداقل 5 سال خدمات پشتیبانی در قالب قرارداد پشتیبانی طبق هزینه های مصوب می باشد.

3. منطبق بر قوانین شورای عالی انفورماتیک، بعد از اتمام دوران گارانتی، در صورت عدم وجود قرارداد پشتیبانی، مسئولیت فروشنده صرفا در قبال رفع رایگان تمامی ایراداتی است که به نرم افزارهای خریداری شده بر می گردد و هیچگونه مسئولیت دیگری را جهت ارائه خدمات تلفنی و ... ندارد و در صورت ارائه، هزینه آن به صورت آزاد محاسبه می گردد
.

http://www.blueonee.com/pages/view/pageid/16/lang/fa
لینک های مرتبط
مجوز و گواهی نامه های نیکسان
روند خرید محصولات نیکسان
آدرس و شماره تلفن ها

راهنمای محصولات
مشتریان ما